Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovalnega mesta www.e-bicikl.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot),  Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje s priporočili GZ . Spletna trgovina www.e-bicikl.si je, namenjen detajlni predstavitvi in prodaji izdelkov končnemu uporabniku. Upravlja ga v sodni register vpisano podjetje pri Okrožnem sodišču v Mariboru (SRG številka 2020/3869), Elenerg d.o.o., Bukovec 12a, 2314 Zgornja Polskava z davčno številko: SI40486796 in matično številko: 8591601000. Podjetje je zavezanec za DDV. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

Dostopnost informacij

Poudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti izdelkov in storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani jel dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitev storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene so jasno in nedvoumno določene in je razvidno prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka in
  10. pojasnjen je postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

V spletnem nakupovalnem mestu www.e-bicikl.si, ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. plačilo na TRR
  2. plačilo po prevzemu
  3. plačilo s kreditno kartico
  4. plačilo preko Pay Pal-a

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika www.e-bicikl.si.

Cene

Vse cene vsebujejo DDV, in so izražene v Eurih (€). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov).

Postopek nakupa, plačilo in prevzem blaga

V spletni trgovini si izberete izdelek in s klikom na gumb “V košarico” dodate izdelek v spletno košarico. Pred oddajo naročila preglejte vsebino košarice in izvedite morebitne korekture (odstranite odvečne artikle, preverite velikost, barvo) in potrdite naročilo s klikom na “Pojdi na blagajno”. Odpre se okno v katerega vpišete osebne podatke, ki so zahtevani za dobavljivost izdelkov. Po potrditvi nakupa (s strinjanjem pogojev poslovanja) uporabnik dobi preko spletne strani sporočilo, da je bilo njegovo naročilo v spletni trgovini www.e-bicikl.si sprejeto. V sporočilu prejmete na svoj email naslov potrdilo, da je bilo naročilo oddano. Po prejetju naročila (najkasneje v roku 5 dni) www.e-bicikl.si. (v nadaljevanju ponudnik), preveri dobavljivost in naročilo potrdi ter v najkrajšem možnem času pošlje pošiljko prejemniku. V primeru, da je dobavljivost nesprejemljiva za kupca, ponudnik z razlogom zavrne in o tem obvesti kupca preko elektronske pošte ali telefona. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Plačilo naročila je po predračunu. Naročenizdelek pošljemo po pošti ali ga prevzamete osebno v trgovini ali vam ga dostavimo na naveden naslov. Po dostavi ali prevzemu vas poučimo o uporabi in vzdrževanju kupljenega izdelka in opreme. Na koncu podpišete obrazec, da ste bil seznanjeni z vsemi pomembnimi podatki za uporabo in vzdrževanjem kupljene opreme. Cene, ki s so navedene v  spletni trgovini ne vključujejo poštnine. V kolikor vsi naročeni artikli niso dostavljeni v eni pošiljki, stroške naknadnega pošiljanja krijemo mi (ponudnik).

Zgodovina naročil oz. pogodba je vam je vedno dostopna. Zahtevek lahko pošljete na naš e-mail naslov.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec lahko z eksaktno izjavo v roku 14 dni po prejemu blaga sporoči trgovcu, da odstopa od nakupa (preko obrazca za vračilo). Kupec dostavi  pošiljko na sedež trgovine oziroma nas o tej želji obvesti po e-pošti v 14 dneh po datumu podpisa na prevzemnem zapisniku in po prejemu blaga, brez da bi moral navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Priložena mora biti tudi kopija računa. Kupnino vrnemo oziroma kupljeno blago zamenjamo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse do prevzema vrnjenega blaga ali vse dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Kupec (potrošnik) v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Kupnino vrnemo na račun kupca, ki ga mora kupec navesti ob vračilu.

Stroške dostave vračila blaga poravnate dostavni službi po njihovemu ceniku. V primeru, da izdelka ni možno vrniti po pošti ga lahko brez dodatnih stroškov dostavite na sedež podjetja.

V primeru, da stranki dobavimo izdelek na posebno zahtevo oz. se dogovorimo za dostavo v drugo državo, vračilo oz. odstop od pogodbe ni mogoč. Stranka se strinja, da bo poplačala vse stroške dostave in morebitne uvozne dajatve. Zavrnitev pošiljk v tujini ne dopuščamo.

Zahtevki za povračilo brez našega soglasja

V primeru povračila brez našega soglasja, bomo takoj sprožili postopek izvršbe in prijavili krajo denarja / izdelka (chargeback). Pridružujemo si pravico, da vam zaračunamo dodatne administrativne stroške pri obdelavi povračilnih zahtevkov preko sistema PayPal. Vsa vračila, ipd. morajo potekati izključno preko ustreznega obrazca, ki je objavljen v naših splošnih pogojih.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil za uporabnika in specifikacijah na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Večina izdelkov v naši ponudbi ima garancijo.  Če ima izdelek priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri ponudniku.

Dobava / dobavni rok

Naročen izdelek, ki je na zalogi, je razen v primeru višje sile dostavljeno v roku 6-12 delovnih dni od prejema naročila. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi v Sloveniji je običajni dobavni rok med 10 do 20 delovnih dni. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu. Predlagamo, da nam za točen datum dobave pošljete email še pred oddajo naročila in se tako še pred nakupom prepričate kdaj lahko pričakujete naročen izdelek. Določeni izdelki so na voljo zgolj po prednaročilu.

Dostava

Izdelke naročene v spletnem nakupovalnem mestu, dostavljamo sami z vašo izrecno željo ali s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenija ali katerim drugim dostavnim podjetjem po vaši želji. V primeru če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom se obrnite na ponudnika, ki bo odpravil nastali problem v najkrajšem možnem času, tako da boste prejeli brezhibnen izdelek. 

Stroški dostave: Če je nakup v vrednosti nad 500,00€ krije ponudnik stroške dostave (do skupne teže max. 50kg), za vse ostale nakupe manjše od vrednosti 500,00 € pa znašajo stroški pošiljanja po veljavnem ceniku.

Cenik dostave

Cena dostave znaša: po veljavnem ceniku Pošte Slovenija
Dostavo paketov v Sloveniji opravlja Pošta Slovenije
Cene veljajo za dostavo pošiljk v območju Republike Slovenije.

Odgovornost za stvarno napako

Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna (37. Člen ZvPot):

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZvPot)

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEK-om, Ur. list RS, št. 43/2004). Vsi podatki, pridobljeni s spletne strani www.e-bicikl.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije. 

Varovanje podatkov: Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Podatki uporabnikov našega spletnega nakupovalnega mesta v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@elenerg.si ali po klasični pošti na naslov: Elenerg d.o.o., Bukovec 12a, 2314 Zgornja Polskava. Ponudnik mora v roku pet delovnih dni potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo bo obravnavana, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Elenerg d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES

Potrdilo o prevzemu – kolesa

Datum zadnje osvežitve splošnih pogojev: 17.02.2020